Stijn @ Australië!

Just arrived at Wonga Park!

Hee guys,

Inmiddels heb ik er hier al 2 nachten Australie opzitten en moet ik nog steeds door mijn jetlag heen slapen. In ieder geval ben ik er nu al van overtuigd dat ik een mooie 2,5 maand tegemoet zal gaan. Wat een omgeving, wat een wereld en wat een rust.

Dinsdagavond 20:00 lokale tijd kwam ik aan op Melbourne International Airport, waar mijn familie me al stond op te wachten. Vermoeid van de reis (wat een ontzettend klote eind vliegen zeg) maar toch ontzettend blij om de rest weer te zien, reden we naar Wonga Park, in de heuvels net buiten Melbourne. Aangekomen daar even gezellig met de rest van de familie gekletst om vervolgens natuurlijk mooi te gaan slapen voor het eerst sinds 30 uur.

Gisteren was de eerste dag dat ik de omgeving bij daglicht zag en echt werkelijkwaar, ongelooflijk! Zoooooo veel ruimte, niet normaal. Later op de dag nog wat door de omgeving gereden en aan het eind van de middag nog wat familieleden bezocht.

En zo loopt hier de donderdag ook weer rustig naar de avonduren toe.

Morgen ga ik waarschijnlijk even een paar uurtjes werken. Rest van de dag zal weer jetlag uitzitten worden, of een stukje met de hond wandelen door de omgeving. Zaterdag weet ik nog niet wat ik ga doen, zondag ga ik naar een wedstrijd van de Australian Football League kijken. Zal ongetwijfeld gaaf worden, 70.000 - 90.000 man publiek. En blijkbaar zitten alle supporters daar door elkaar. Is wel wat anders dan een bekerfinale in Nederland, dietoch niet meer spannend is..

Zo, dat was mijn eerste verhaaltje. Jullie horen snel van me!

Reacties

Reacties

patrick sies

G'day

Goed te horen dat je daar heel bent aangekomen.

Kun je daar misschien ook gaan fluiten?
Daar hebbben ze volgens mij nog van die mooie zwart witte scheidsrechters outfits

groet

Familie Sies

Jos

Tussen de regels door kun je al lezen hoe veel je nu al geniet van deze periode.
En dan te bedenken dat die net is begonnen !!
Kijk nu al weer uit naar het volgende verhaal en dan wel met de foto's erbij !!
Top, XXX

Will Zimmerman

Heb je al veel kangeroos gezien? En lijken ze op een ons bekend figuur uit de hockeywereld? Veel plezier Stijn en geniet ervan, gr.

Henriette van Aalst

Wel super allemaal zeg. Alleen al bij het lezen van je verhaal is het genieten. Heb het maar goed!!!!

Gerry

Zo,dat is de eerste; snel graag de tweede en meeeeer foto' s graag Liefs XXXX

Mark van den Hove

Stijn veel plezier in Australië. En je weet wat will gezegd heeft, maak die foto van de kangoeroe!

Veel plezier, ik ga vandaag naar Zwart-wit tegen Geel-zwart!

Christel

Hoi Stijn,
Hier met je moeders collega. Leuk dat we reisverhalen zo kunnen volgen. Ik zal geregeld kijken wat je weer gezien en meegemaakt hebt. en vergeet niet....GENIET...GENIET....GENIET!!!

Groeten uit een regenachtig Valkenswaard

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!